Stolt

Jag blir så stol över Appie - han var grymt fin idag! Lyssnade jätte bra, mjuk och fin och hade en riktig tagg i traven asså. Om jag var lite lättare i handen i nån sekund började han helt plötsligt med en GRYM övad trav asså, kände mig som värsta dressyr mästaren :) (För er som inte vet vad ökad trav är, GOGGLA DET, haha) Så nästa vecka torsdag ska vi ha våran första hoppträning tsm på 1.5 år! WOOP WOOP! Imorgon ska jag rida markarbete på honom och se hu han ligger till en den kategorien ;)


image description

Men nu är det sängen för mig! Har suttit här och jobbat läxa rätt länge sen jag kom hem från stallet. Imorgon har jag nationellt prov i engelska, det blir bra ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback