No more blogg.se

Min BLOGG.SE tid är över, för tillfället iaf

Varför?

Det hela började med att varje gång jag skulle mobil blogga, funkade det INTE minst 1/10 gånger vilket gjorde upptaderingen väldigt jobbig... Detta resulterade i att jag nästan bara kunde uppdatera från min hemma datorn, och jag sitter inte hemma hla dagarna för att kunna göra det elle? Näpp, spenderar mycke tid i stallet, på stan, med kompisar, etc. Så det är Oherhört viktigt för mig att kunna mobil blogga men blogg.se apppen har tyvärr strulat nästan varje gång jag ska försöka blogga....
Kan också säga att jag hade MYCKE fler läsare på wordpress än blogg.se....

Sen är det ju så att jag blir så irreterad eftersom jag spenderar tid på att skriva långa, intressanta inlägg på mobilen, och sen funkar de inte ens att publicera dem. Tänk så mycket tid jag har skösat på det här !

Och nu då?


Så här lätt får ni inte bort mig... hehe. Jag går tillbaka till WORDPRESS, och bloggar där. Ni hittar mig på mikelanilsson.wordpress.com f.o.m imorgon !

Framtida planer?

Jag bytte från wordpress till blogg.se pga av design. När jag tröttnar på min design (på wordpress) så kommer jag förmodligen investera och betala så att jag kan redigera min design där med. Hellre det än en strulig mobil app iaf...

image description

Hejdå bogg.se, hoppas att vi inte ses igen!

Kommentarer
Vian säger:

sötis:)Hej läs gärna min blogg och kommentera skulle bli jätte glad

2013-01-02 | 21:27:22
Bloggadress: http://vians.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback