You're fuckin Perfect

(hihi  brukar inte svära, men nu var det värt det, för rubriken är så san!)

Idag red jag paddy för första gången på pålsjö gård. Så himla kul! Träffade lite kompisar bl.a Fanny berg och Alice brange. Red lite med dom i ridhuset också:)

Så idag tränade jag paddy lite på volterna, och han var väldigt duktig! Lite lat bara... hehe. Jag förskte sparka iång honom, men speciellt i gallopen var han väääääldigt trög. Då tog jag spöet en gång, även fast jag vet att han kan bli lite sur då. Och såklart bockade han då:P men bara en liten så jag ramlade inte av eller något:D Men sen blev han riktigt mycket bättre! Efter jg red gosade jag riktigt mycket med honom och det var jätte mysigt!♥

Ebba åker till sälen på söndag så jag ska ha paddy Måndag - Torsdag. Eller inte onsdag för då rider jag markant:D
Är jätte spänd och glad för att jag ska få träna Paddy istället för ebba, på Tisdag! Ska bli riktigt kul! Men jag är säker på att jag kommer ramla av, eftersom han brukar bocka och dra ner huvudet efter hinder innan man hinner räta upp sig :P 

BILDBOMB!




Älskar denna bilden, PERFECTION


S-Ö-T♥


Kommentarer
Lisa säger:

So cute!!

Love u!!<3<3<3

2011-03-18 | 13:57:03
Sanna Olsson säger:

vilken söt Ponny :)

2011-03-18 | 19:10:57
Bloggadress: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback