Spring is in the Air

Nu känns det som våren har kommit! Det är ju typ 8.5 plus grader ute! Jag svettades t.o.m när jag red. Men dt är riktigt skönt att det är så här varmt, jag behövde det! Denna vintern har varit riktigt lång, jag trodde aldrig att den skulle försvinna! Snart kan jag ju börja cykla till skolan, rida i padocken, och sätta på mig solglasögon^^ Jag längtar verkligen tills sommaren! I sommar kommer jag nog vara mest på Åstol, men också åk ner till HBG för att vara med min bästis(Henny♥), och mina andra vänner, som Paddy och Markant.

Vissa kanske inte tror att hästar kan vara ens vänner, men det är ju det dom e! Jag älskar dom precis lika mycket som jag skulle kunna älska en människa, jag älskar att vara med dom, vi har kul ihop, och vi kan också bråka ibland och vara ovänner. Men mest är vi kompisar och kommunicerar ihop på ett sätt som kan vara svår att förstå!♥

Paddy verkar också tycka att våren är på väg, titta så mycket päls han fällde när jag borstade honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback