Ridning gick as bra

Red Markant, och det gick riktigt bra! Red över bommar, och hoppade ett hinder(på max 60cm). Jag hoppadde inte högre eftersom han kan vara lite jobbig när man hoppar, och jag vill ju helst inte ramla av.. :D

Maggan och Nikita kom och tittade också, hon tyckte det gick kätte bra! Maggan är makants ägare, och nikita är hennes söta dotter som är undefär 5 år^^ Nikita är så himla gullig. Hom kom till mig och gav mig en toa rulle som hon hade ritat på, klistrat på klistermärken, och skrivit mikaela. :D

Imogon kan jag förmodligen rida mrkant i padocken, äntligen! Våren är snart här♥ Tänkte träna lite gallop bommar, och skutta runt med honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback