Plattat hår idag^^

Idag plattade jag håret, och själv tycker jag att jag passar bättre i platt hår. Det ända är att det tar åt mycker tid, och sliter väldigt mycket på håret om man skulle göra det varje dag:) Men jag änvänder värm sprej för att skydda håret, GÖR ALLTID DET!

Iaf, så idag i skolan fick jag typ 100 kommentarer på att mitt hår var så fint när det var platt, och att jag såg mycket äldre ut, blablabla...
Klart att jag blev glad, men sen började jag tänk lite.. Så mitt hår är finare när det är platt?? Asso de var liksom verklgen "Wow, vad fint hår!". Men mitt vanliga hår då?? hur är det..? Nu börjar jag känna lite press på att platta håret oftare, men det sliter så mycket. Är jag inte fin som jag är naturligt?



Men så klart jag ändå är jätte glad för komplimanger! ;D

Bilder från idag:





//Mikaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback