Ny dag. Nya tag

Godmorgon! Nu har jag ätit frukost och ska snart kila iväg till skolan, men jag skriver ett snabbt inlägg först.


Ny dag, solen skiner, jag är glad. För idag är det tisdag, och det betyder hoppträning på paddy på Pålsjö gård. JAG ÄR GLAD :D Lete nervös bara... Han kan ju boka och sånt när han inte tycker att det är kukl och jobbigt, men jag hoppas att jag håller mig kvar, hehe.

Jag har en ganska bra dag i skolan idag, engelska, svenska, matte och data. På Data så håller vi på att göra våra egna websidor, och min ska vara en slags "blogg", fär jag kommer skriva fakta om Paddy och Markant, och så kommer jag att skriva inlägg om hur jag rider dem, osv. Det kommer bli väldigt kul tycker jag!

Men nu måste jag snart gå!

Puss och hej!♥



P.S jag lockade håret idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback