Mysig Uteritt med Älva!

Idag red jag ut med Älva, och det var riktigt mysigt! Vi skrittade, travade och galopperade. När vi galopperade så började Paddy bocka as mycket, och jag trode seriöst att jag skulle dö! Haha men han bockade bara för att han tyckte att det ar skit kul! Hihi han är så söt!

Vi hoppade också lite över fallna träd och så, oj shit vad kul det var! Paddy var så himla duktig och hoppade jätte fint och bockade inte alls! Älva hoppade också jätte fint med Halle(hennes medryttar häst)

Haha sed bytte vi typ hästar, så Älva red Paddy oh jag red halle
jag och älvas häst halle :D
<33
älva och paddy<33



<33


Lite efter haha...





//Mikan<33

Kommentarer
Lisa säger:

I need help!

I can't put the pictures on my blogg!

Can u help me at school?

Thanks!

Love u! <3 <3

2011-03-26 | 14:51:04
Lisa säger:

Thanks Mika!!!

Love u! <3<3

2011-03-27 | 11:27:19
Bloggadress: http://lisahearts.blogg.se/
älvaaaa (y) säger:

usch, vad ful jag är xD haha, ser helt konstig ut ;d



men fina bilder annars (fast jag var lite efter när du hoppa ^^) :D så söt den bilden på halle och paddy tillsammans är.. och den under på dig och paddy :D♥



tack för att jag får ta bilderna förresten :)

2011-03-27 | 21:39:09
Mikaela säger:

neeej älva du var inte alls ful!



ja dom var fina... jag tycker om den på dig och halle när ni hoppar, och när du och paddy hoppar! :D<33

2011-03-28 | 07:47:26
Bloggadress: http://mikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback