I'll be up up and away

Precis klar med läxan - YES! Det var faktiskt ganska jobbigt, har verk i armbågen på något konstigt sätt..

I helgen blire Åstol = GILLA! Ska bli as najs at komma bort från Hbg lite, men jag kommer sakna ridningen. Kommer hem söndag kväll, men jag kan nog blogga även fast jag är på åstol, men jag är så sjukt mycket med mina kompisar då så jag komer nog inte hinna jätte mycket :( Igentligen skulle HennyPenny följa med men hon fick inte plats i bilen, lol. Men det är riktigt synd :( Hade varit aas kul om hon var med ju.
Underbara Åstol...

Azzo det är sjukt jobbigt ute just nu -.- När man änligen trodde att det var varmt och fint, så började det snöa idag liksom, wtf? jag som trodde att våren var på väg ... ? När man tittar ut är ju allt typ helt vitt. Nu äe jag riktigt trött på detta kalla vädret, tjocka kläder, och förkylningar! Längtar tills jag åker till Rom om några veckor! ;D
Haha jag bara älskar denna bilden!
Natti Natti♥
Bjuder på en bild på mig och Camilla från i sommras :P hah det var maskerad, visst var vi bra?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback