Idag har jag ridit världens finaste Ponny!


Rebecca var med och fotade och filmade:)

Idag red jag typ dressyr, men jobbde också lite med bommar:) Jobbade inte riktigt med hans form däremot. Han var väldigt dukig! Älkar dig Paddy:)<3


Världen finaste Paddan♥
Efter jag red, släpte jag honom i grus hagen. Jag tog några morötter och bröt de till små "godisar". Så gick jag ut till honom, och gjorde lite "frihets dressyr". Jag sprang bakåt, och ropade på hans namn, och gav honom lite morötter när han följde efter:) Tillslut följde han efter mig, överallt jag än gick. Aaw han är för söt han:I

Idag åkte paddy till pålsjö gård, för att bli tränad i hoppning. Först var jag jätte ledsen att han skulle lämna mig igen, när jag precis hade fått tillbaka honom. Just då frågade ebba (som ska ha honom nu i några månader), om jag ville rida paddy på  torsdagar! Jag blev så himla glad! Jag kommer fortfarande kunna ha honom, lite iaf:'D Dom ska ringa mig och så ska vi snacka om det och så:)

Men nu blir det ponnyakuten:)

Kraaaam

Kommentarer
Lisa säger:

Oooohhh, so cute!!!

So fun u will still be able to ride him!!

Love u!!!<3<3<3<3<3

2011-03-07 | 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback