I rymden finns inga känslor

Idag efter lunch stack min klass till SF bio och såg på I rymden finns inga känslor. Den var bra, men jag har sett den förut på bio med Mamis:) Asso våra mentorer sa att vi inte fick gå om vi var "busiga", men när vi kom dit så var typ alla andra klasser från andra skolor typ myyycket värre, och jobbiga >:(

Asso Adela skrek ut typ världens roliga kommentarer! Haha jag älskar diig gumman♥

Haha denna scenen var rolig...

Efter så skulle jag och Vincent ta bussen hem, och väntade vid hållplatsen i 20 min. Då kom det en gubbe som bara började snacka med vincent. Han typ "Asso vi blåser ju nästan bort, titta på den skylten liksom!" hahaha Vincent bara "mm" "aa". Det roligaste gubben sa var när han pekade på en man längre fram och sa "Han är en vampyr", Hahahaha! Det var kul det...

Nu cyklar jag bort till stallet!

//Mikan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback