I love Life

Yepp ni hörde rätt. Livet känns ganska bra:) Englska provet var lätt som en plätt, och nu har jag pluggat för samhälls provet som in i. Matte provet är det nog ingen problem med heller, vi ska typ lösa lite suduko. Haha svårt? Nepp.



Ridningen går as bra! Känns verkligen som det har blivit framsteg med Markant. Han är så duktig! Jag har verkligen lärt känna honom bättre, och älskar honom. Han har verkligen lärt sig mycket inom hoppning och tvekade inte en  sekund på 55-60cm räcket idag, när han vägrade på n 20cm kryss någon vecka sedan.



Och Paddy, jag ska få rida honom! Han skulle ju egentligen säljas, men så kan jag ändå vara medryttare! Kan man ha mer tur?! Paddy, han gör mig så lycklig, och bara jag hör hans namn blir jag glad! Att vara med honom är det bästa jag vet, jag älskar honom så mycket att det går inte att beskriva. En sak kan jag säga: "Every day I spend with you is a new best day of my life". Det finns ingenting jag heldre skulle vilja göra en att spendera tid med honom.




En dröm ponny...

Ville bara säga detta! Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback