Hellu.

Tja tja bloggen. haha kul, nu låter jag som kissie typ :P

Iaf, idag har jag tränat markant själv lite *GILLA*. Han var riktigt duktig! Hade en bom på en volt och så galloperade jag över den på volten. Sedan satte jag upp det som ett 30cm hinder, och gjorde samma övning. Gaaash, är otroligt stolt över den här hästen asso, super duktig är han! Och även fast han är 16 år, så kan han "lära" sig att hoppa och bli van vid det igen. Men asso det är ju klart att han vet hur man hoppar, men han hade ju inte hoppat på 4 år innan jag fick honom som medryttar häst! Så han är ju inte super van direkt... Men vi har verkligen blivit myckeet bättre tillsammans!

Gissa vem jag äntligen ska få rida imorgon, och förmodliga hopp träna på tisdag?? Hihi yep. Paddyboy♥ Ska ha honom från söndag till torsdag nästa vecka för att ebba som har honom nu är på klass resa då:D Jag är taggad!

//Mika N

hihi ser ni vem man träffade i stockholm förra året?? Peter Jihde:D

Kommentarer
simone säger:

haha vadcoolt :D

2011-03-17 | 13:10:32
Bloggadress: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback