Gott och Blandat

Hello.

Gjort lite läxa, ska göra lite mer.. Har oxå ätit glass, hih det var väldigt gott:) Imorgon blire ridning på mackan, och ska träna lite "hoppning" själv. Jag skriver "hoppning" för att det kommer nog inte bli så högt när jag tränar själv.. hihi^^

Har snackat med ebba som har paddy nu, och ska ringa henne imorgon. Igentligen skulle hon ringa mig(för typ en vecka sedan), men jag tror sofie glömde att ge henne mitt numer, så jag kntaktade ebba på facebook idag, och hon svarade direkt. Gissa om jag blev glad?! Iaf, kommer förmodligen vara hos Paddy på torsdag så att jag lär mig var hans grejer och foder är. På söndag åker hon på klassresa och kommer hem på torsdag. Under dom dagarna kommer jag att hjälpa till med honom. Kommer bli as kul! Förvänta er massa bilder ;D

Saknar Paddan otroligt mycket, har gått hela 8 dagar utan honom :(

hmm, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva... Men vi hörs imorgon kväll eftersom jag ska rida direkt efter skolan:D


//Mikan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback