Godmorgon.

Är i skolan, och jag är väldigt trött! Haha jag typ somnade på bussen, lol.

Idag är det en ganska rolig dag i skolan, nu har vi musik, och sedan bild. Sen har jag ett samhälls prov -.- Bläääähh. Orkar inte, men jag har pluggat ganska mycket. Efter skolan ska jag rida en underbar häst, Markant, förmodligen i padocken om det är tillräckligt varmt. Tänkteträna gallop bommar för att det är inte våra starka side precis...

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, det har blivit ganska sena kvällar i veckan för att jag har haft mycket prov och så. asso jag blir så himla trött när jag vaknar, jag typ dööör. vill inte gå upp ur sängen. Jg skulle kunna ligga där i tusen år. Hehe jag är en riktig tjuvsovare.

Blogg tips:

NellieBerntsson.blogg.se

Dressyrmupparna.blogg.se

Teamsl.blogg.se

Vet inte varför länkarna inte fuknar...


Jag älskar min vovve mest i hela världen♥

Kommentarer
hedda josefsson - en blogg om hundar, hästar & livet. säger:

ställ gärna en fråga i min frågestund :)

hästar, tävling, mig själv, kläder, smink, shopping, hundar, träning osvosv! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback