Dagens Ridpass på Paddy!

Idag red jag paddy på pålsjö gård. Han var väääldigt lat idag, jag tänade bom på en volt i trav och gallop. Haha han tyckte inte det var så kul att träna och blev lite busig^^ Men jag ramlade iaf inte av! Men när jag skänklade på så gick han inte riktigt så mycket snabbare. Och speciellt i gallopen! Då var han typ som en sengångare -.- Hehe men jag tror nog att jag får rida i sporrar imorgon på hoppträningen för att annars kommer han ju aldrig att hoppa ett ända hinder!

Jag var helt ensam i det stora ridhuset! Det var riktigt skönt:) Så efter jag hade ridit så gjorde jag lite frihets dressyr med honom. Jag tog av tyglarna, och sprang bakåt och ropade hans namn. Han följde efter mig vart jag än gick! Men mest i skritt, men i slutet travade han efter mig:) Han var så söt♥

Tog lite bilder med mobilen:
Coola vi är^^

Sötnöt!
SNYGGING!!!♥

//MikaN

Jag är taggat för hoppträning imorgon, men jag får nog rida i sporrar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback