Bakat klart

Nu har jag bakat chocolate chip cookies, men jag har riktigt ont i magen! Jag tror nog att jag åt för mycket deg och choklad... hehe

Snart ska jag äta lite middag, lax och ris. Sen ska jga nog kolla på Pretty Little Liars. Det är sjukt spännande nu asso! Jag tror nog inte att jag behöver göra någon läxa idag, hoppas att det inte blir så imorgon att jag har någon läxa som ska vara inlämmnat! Ingen ridning idag, men imorgon så ska jag rida Markant, och på torsdag så blire Paddy!♥

Vi är sjukt coola ;)
HAHA bjuder seriöst på denna ! ! ! !

Kommentarer
♥ESSEY♥ säger:

Sv: Tack =) Jag hittade din bland kommentarer på kändisbloggar som foki,kenza,kissie,Micah Fast i detta fall kissie TROR jag ;)

2011-03-29 | 19:31:26
Bloggadress: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback