Spontan Köp!

Kom hem från väla, fikade där med min syrra Rebecca ch så köpte vi en födelsedags present till min pappa som fyller år på tisdag!


När vi skulle ta bussen hem, så skulle vi försts byta på statena västra. Då såg vi att femman gick om 20 min, och vi var skit kalla! I närheten låg hemköp, så vi bestämde oss för att gå dit för att värma oss:) När vi kommer in träffar vi först sara sigurdson, min syrras kompis, och hennes mamma! Haha det var typ lite random... Sen så tänkte vi att vi kan inte bara gå ut us hemköp utan att ha köpt något, för då kanske de trodde att vi stal ngt (Hahah vet inte varför..). Så vi köpte två filmer: Sex and the City, och P.S I love you!


Älskar sådana spontan köp! Och sen fick vi stå i kö till kassan så det var typ nära att vi missade bussen:P

Måste gå för att jag ska sova hoss henny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback