GE MIG SOMMAR!

Nu tycker jag faktiskt att vi har väntat tillräkligt länge. genom den här kalla, mörka, kylliga vinter. Klart att jul och nyår har varit kul, men det är ju över nu! Jag suktar verkligen efter sommaren nu! längtar efter värmen sóch sol strålarna som bränner.
Men i April så skall jag och min familj åka till Rom:D Där är det i varja fall lite varmare... Men det är långt tid kvar -.-
Jag saknar verkligen ljuset som är på sommaren! När jag slutar skolan börjar det ju nästan bli mörkt, som om det var sent på kvällen. På sommaren finns det också så mycket mer att göra, istället för att bara sitta inne och vara på datorn...

Man mår bättre på sommaren!

Sommar HISS

  1. Det är varmt och skönt♥
  2. Man är ledig från skolan♥
  3. Då har man mer tid till att umgås och göra andra saker!♥
  4. Man kan rida ut♥
  5. Man kan grilla och äta ute♥
  6. Man kan göra vad man vill♥
Sommar DISS
  1. Man kan inte åka skridskor, pulka eller skidor
  2. Man reser oftast inte utomlands på sommaren (lr jag gör inte det. Då är det ju redan varmt, så jag åker på vinter när det är kallt till någon stanns varmt)
Kan inte komma på något mer! ;)

Sommar 2010♥ Esther, Jag, Emma, och min syrra Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback