Fika på stan!

Idag fikade jag på stan med emmy, henny och sara. de vad jätte kul, och vi åt på espresso house. Jag tog en varmt choklad, grillad macka och en marshmallow cookie:) Det var riktigt gott! Det ändå som var, var att jag inte orkade äta upp mackan och chokladen:P jaja... det var ju fakriskt mycket mat. Jag kanske inte borde ha beställt så mycket..?

Snart ska jag iväg till roza, och skulle igentligen sova där men kan inte eftersom jag ska provrida en häst imorgon, som jag kanske ska ha som foderhäst.
Han värkar jätte bra! Han är 152cm hög, är en arabisk fullblod, och gillar både dressyr och hoppning:) Tjejen gillar dressyr och vill gärna ha lite hjälp med att hoppa hästen, så jag tycker att det värkar jätte roligt^^

kommer hem sent ikväll, men vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback