Dagens Hiss och Diss

Dagens:

HISS


  • Att bästisar(Henny) ringer och snackar med mig när jag har som tråkigast
Henny, jag älskar dig♥
  • Rolig dag i skolan:)
  • Musik! Lyssnar på spotify varje gång jag är på datorn, och det gör allt bara så mycket roligare!
  • Hoppning och det går bra
Bild från Fenix Park sommar 2010, när jag tävlade i Hopplaget;)
  • Att jag ska provrida en foredhäst på Lördaaag!! Wohoo längtar!
DISS
  • Gluten fri pasta ._. Den smakar inte gott, men den är ju bra för sådana som är alergiska:)
  • Vintern - tror inte att jag behöver förklara varför;)
  • Att Gossip girl och Vampire diaries inte har börjat än. Det är ju så spännande!!
Vampire diaries♥

Kommentarer
Henny säger:

älskar dig med;)

2011-01-22 | 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback