Minnen! och andra viktiga bilder...





Bästa vän♥ Världens vackraste och underbaraste ponny! Paddy, jag älskar dig så otroligt mycket, glöm aldrig det! Jag hoppas att du har det bra nu, jag har det inte lika bra utan dig... Jag hade dig i nio månader, och det var tillräkligt för oss att bygga ett starkt band. Klart att vi hade våra dåliga dagar, i hoppning, du kunde vara lite busig då och bocka stort! Men alla minnen vi har tillsammans! Jag kommer aldrig glömma dig, och detta var inte sista gången jag träffade dig♥ Det gör ont att växa ur sin ponny, men du betyder otroligt mycket för mig!♥♥♥ Jag älskar dig, och jag menar det verkligen.




Life is a maze, and love is a riddle...

Henny, min bästa vän! Du betyder mycket... Finns altid där för mig, och stöttar mig i varje sekund! Vi har alltid roligt ihop, och kan skratta tillsammans hur mycket som helst! Jag vill hoppas aldrig att vi splitras! Du hjälper verkligen mig varje dag, att trivas i skolan och att ha kul! ♥♥ Never forget that! Love you Alan♥


Älskade syster Rebecca... Love you♥


Mitt egna lilla paradis...

Åstol är mitt sommar ställe, som ligger på bohulsän utanför GBG på Tjörn. Har många goa kompisar här som betyder mycket♥



Början på en ny kärlek??? Det känns som det! Du är underbar killen!♥


Aelous ön! Kan man ha roligare på ett seglar läger??♥


Min lurviga unbderbara bästa vän! Kan inte föreställa ett liv utan dig!♥ Du finns där för mig, och du är så personlig, rolig, snäll, och UNDERBAAAAR!!!
Jag älskar dig.


Stampe, utan dig är det som ett hål i mitt hjärta, som bara du kan laga. Du var gammal, men du mådde så bra! Jag var inte beredd på det, jag saknar dig otroligt mycket! Du var, och är fortfarande, en stor del av mitt liv♥ Jag älskar dig gubben...

Ville dela lite känslor bara...

//Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback