En heldag i stallet

Nu har jag nästan precis kommit hem från stallet. Jag har mockat, fodrat och ridit Markant:)

När jag skulle ta in honom från hagen, så var han så himla gullig! Han gnäggade åt mig, och pussade mig och slickade min i ansiktet! AAWW mackan;) Han e söt han ;)

Jag red lite dressyr med markis idaag. Skänkel vikningar och mycket volter, han gick jätte fint tycker jag! Han är lite myckare nu, men det började ös regna och då var han typ lite orolig:P Sen snackade jag med en tjej som heter Karolina, och hon har en as gullig ponny som heter Theo. Hon verkade jätte snäll, det är kul att lära känna några här på stallet:)


Paddy, min vackra stjärna♥



Kommentarer
Ania säger:

hejhej!



såg att du läste nellies blogg! kan du inte Chacka min också? pleas! <33



2011-02-02 | 20:30:09
Bloggadress: http://aaniias.blogg.se/
Lisa säger:

Nice pictures!!!:)<3<3

2011-02-03 | 13:54:24
mikaela säger:

thanks lisa:) <33

2011-02-03 | 18:47:49
Bloggadress: http://mikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback