Chacha bloggen ;)

hellu!

Nu kör jag på med lite nrj i mina öron, och engelska läxa nu på datorn, men kände för att skriva några inlägg:) Skolan har väll varit ok. Hade min svenska presentation som jag tycker gick väll bra:) snackade lite om mobbing i skolor, osv.

Sen gick jag ut med stella ensam i regnet... Hahah var lite av en loner, men jag hade ju stella, hon hoppade lite över små murar och så, super duktig!!

Så här kul har jag och henny i skolan:(Vi snackar i värmlänsk röst, tycker den e super sköön!)

-Du är vackrare än de här knäckebrödet

-Åhh! Då måste ju jag vara en riktig pudding, men du är ju vackrare än din egna själ! *skämt*

-Mums! Då är jag en riktig chokladpudding!


Hahah siket liv man har... :P


X-mas 2009

Mirror mirror on the wall, who's the badest of them all? - The time, black eyed peas

/Mikaan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback