Bloggarna jag läser:)

Bloggarna jag läser dagligen är:

(Tyvärr så funkar ingen av länkarna, ngn som vet varför??)
  1. NELLIEBERNTSSON.blogg.se

Älskar denna gryma tio-åringens blogg! Hon upptaderar sjukt mycket, med intressanta och roliga inlägg om hennes liv och annat. Hon är lätt min favvo blogg♥ Hon är så söt, har snygg stil och tre underbart söta ponnysar! :D Tryck HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR eller HÄR, för att komma till en riktigt rolog blogg:)
Nellie:)

2. FOKIS.se

Foki är en "liten", hahah nej så liten är hon inte hon e ju typ 18 år, tjej som älskar Japan och små söta Kawaii saker:) I tisdags flyttade hon till bankok så på hennes blogg kan man läsa om hon och hennes pojkväns liv i Thailand. Hon skriver väldigt roliga inlägg med snygga bilder. Hon har en av sveriges största bloggar.

3. KENZAS.se

Kenza skrive inlägg om hennes verdag med kompisar och frididen i stockholm. Hon skriver också väldigt mycket om  mode, vilket är väligt roligt att läsa om. Hon har en av sveriges största bloggar

4. UNGPONNYN.blogg.se

Linnea skriver mest om ridning och hennes ponny Challe

5. KISSIES.se

Alexandra "kissie" är ganska rolig att läsa om. Hon har enormt fjortis tuperat hår, fejt bröst, och är gaanska kaxig. Hos kissies kan man läsa om hennes vardg, och hur hon försöker banta genom att äta noll kalorier och bebismat.

6. ALICELOVESNAILS.blogg.se

Klart att jag läser Alices' blogg! Hon är ju en nära vän till mig, och har en väldigt bra blogg:)


Så det är dom bloggarna jag läser, kanske jag har missat någon... tror inte det:P

Vilka bloggar läser ni??

/Mikan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback