Äntligen nästan klar!

Idag har jag ridit Mackan, och jag tränade på skönkel vikningar och gallop ombytningar:) Han var duttiii pojken♥

Nu har jag jobbat steeeen hååårt på min svenska presentation om mobbing, som jag ska presentera imorgon först av alla i klassen, efter Sara!! :S lite nervös, men det ända som är kvar att göra nu är att plugga och veta vad jag ska säga... Det är ganska jobbigt, vi har flera projekt på G just nu, ett engelska tal oxå som jag har valt ska handla om "Con animal testing". Jag hatar verkligen att djur ska behöva slösa deras liv på att vi ska testa vårat smink på dem, när det finns andra lösningar och också är billigare!

Nu ber jag er alla: Köp inte produkter som smink, osv som har varit testade på djur. För om vi sluta köpa deras produkter, så kommer de att sluta testa deras smink på djur.


Älskar sushi^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback