Trött och tråkig fredag

jag är lite sur idag. Har inget att göra ikväll, alla andra typ är och gör något annat. Känner mig ensam, lol. Haha nej skoja, eller jo kanske lite... :S

Men jag har varit och ridit! På markant, det var väll häjdåpunkten på denna dagen! Och imorgon så ska jag hoppträna honom. Det blir massa biler. Sen så kommer Emmy och sover över:D Det ska bli jätte kul!

Nästa vecka kommer vara den bästa! Studiedag på mondag, skola på tisdag, halv studiedag på onsdag, och sen åker jag till rom! Så chiiiiill asso! En och en halv dag av skola!!!!! SKÖNT!

Orkar inte blogga så jätte mycket idag, men hör av mig ikväll♥
Mitt öga! Haha ful bild men ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback