There's a fire starting in my soul

Hemma från stellaet! Red markant dressyr barbacka i ridhuset. Gick super! Han var så hinla mjuk och fin. Men jag hadebara på mig vanilga Jeggings så det blev aldeles stickigt, och jag gled runt lite på honom :P

SHIIIITT! Imorgon vid denna tiden så är jag i ROM! TAGGA TAGGA TAGGA! As varmt och skönt, masso shopping och underbar mat! Ska inte vara där så länge dock, bara 5 dagar. Åker imorgon och kommer hem på måndag. Nästa vecka har jag ju prao med henny på ett kafe som heter koppi, och jag ville ju inte missa det...

PUSS!


Kommentarer
linda säger:

sv; skicka ett mejl till [email protected] och beskriv hur den ska se ut osv

2011-04-06 | 18:27:47
Bloggadress: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback