Nu måste jag packa för resan!

Har ätit matis, stekt fisk. Det var jätte gött! Nu måste jag verkligen packa till resan till rom, och jag åker ju som sagt på torsdag! LÄNGTAR AS MYCKET! Just nu är det typ 20-25 grader :D

Imorgon är det halv dag! Så himla skönt asso. Efter skolan så ska jag äta lunch med Max och Chresten, kuuuligt. Sen så bejär jag mig till stallet och rider Mackan lite.

humör: Trött, glad
kläder: Tee, skjort/kavaj sak
senaste sms:et : Från Wille
senaste skickat: William igen:P
senaste som ringde: Maggan(Markants ägare)
senaste jag ringde: William
Bästa med dagen:
Stan med Adela<33
bästa just nu: Skön musik, och chill dag

mitt mål:
Har många... Men jag skulle gärna vilja ha MVG på geografi debaten;)

Kommentarer
linda säger:

sv: kostar inget;)

2011-04-05 | 21:43:08
Bloggadress: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback