Jag trodde allt var borta

Kom hem från pålsjö gård, hade på mig min A&F hoodie med öpen fika. Hade lagt min mobil där, men när jag kände efter så var den inte där...  Fick typ PANIK! Cyklade så snabbt som möjligt tillbaka till pålsjö gård och letade ÖVERALLT  jag hade varit. Men jag hittade inte den! Nu var jag rädd... Ringde mamma, hon blev sur. Tappar alltid bort allt. Önskade att jag hade en tidsmaskin så att jag kunde spola tillbaka och inte tappa min mobil.

Tårarna rann, Jag trodde allt var borta. Mina bilder, mina kontakter... ALLT.

Sen cyklade jag hem, utan mobil eller hopp. Jag tittade nogrant på marken efter min mobil men där fanns den inte. Kom hen var i trädgården. Då såg jag något vitt ligga i gräset. MIN MOBIL! Först fattade jag typ ingenting! var så himla förvånad och glad:D

Tack gode gud att jag hittade den♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback