Igår var en rolig dag/kväll

Igår så satt jag hemma och så messade max mig och frågade om ja ville vara med han och Chresten. Klart jag ville hade verkligen inget att göra:)

Vi cyklade runt lite i maria Park, gick till lekplatsen och snackade och gungade(haha) Men chresten blev illamående av gunga, hehe. Men han mådde bättre sen. Sen gick vi hem till max, och spelade xbox. Haha dom försökte lära mig detta skjut spelet - Jag var sjukt dålig! Chresten sköt mig hela tiden -.- Sen typ snackade vi bara:)

Idag hopptränade jag Markant, vi hoppade studs. Gick bra, och markant var vild och galen som vanligt:) Johanna(min tränare) säger att han är som att hoppa en unghäst eftersom han knappt har hoppat innan. Men han är ändå 16 år. Hon säger att jag kommer bli väldigt bra på att rida unghästar, när jag rider honom. Kanske något yrke jag ska ha?? Haha nej mamma och pappa skulle tycka att det är farligt!

men nu måste jag göra läxa innan henny och Emmy kommer och har sovis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback